Напоследък нещо не ми отговарят на въпросите ..
- Тихия не ми отговаря, защото нивото ми е ниско и затова съм задавал такива глупави въпроси, Петко не ми отговаря , " за да не влизал в спорове" ( А аз го помолих само за отговор "да" или "не" ) , Дойчинова също не ми отговаря защо на тези продукти се приписват качества , които те няма как да имат.. , абе .. с една дума - да си пее Пенка, пък кой ли я слуша
Дойчинова, не знам как сте там с познанията по психология на продажбите.. но понеже съм с добро сърце, нека ви намекна - неотговорените (неудобни) въпроси са антиреклама за един продукт
Ако може ,имам още един въпрос?
Тези продукти може да са уникални, и от прекрасни - по-прекрасни!
Обаче аз наистина чувам за обикновени хранителни добавки да се използва такава засукана терминология
( да оставим, че на добър български се казва "храни ЗА цели ", а не "храни СЪС цели..
консултирайте се с експерти по бълг.език, ако не ми вярвате )
Та по коя наредба е това все пак, интересно ми е наистина?
Защото човек остава с впечатление, че използвайки това наименование, фирмата цели най-вече внушение - че тези добавки са на съвсем друго ниво от останалите на пазара
А и "специална цел " нещо не ми звучи добре.. нещо твърде "специално " ми звучи
( Аз също предлагам някои продукти, но поне като ги определям като "специални", разяснявам какво им е "специалното"
, напр. пробиотиците Ветом/Стелкор имат действие, което никой друг пробиотик по света няма - да активизира производството на ендогенен интерферон! И именно затова са и много по-ефективни..
)