Форум Земя назаем

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Как да се пускат обяви. Уж е фасулско , а се подценява .  (Прочетена 1693 пъти)

бате Бино

  • Заместник админ
  • Hero Member
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4059
  • дипломиран рекреативен специалист


Виждам, че започнаха да се появяват обяви за продажби на това-онова.  
Но нека да погледнем какво ни казва  една обява , състояща се от едно изречение , например  "Продавам лимец" ?
Ами отговорът е - не ни казва почти нищо!
  -Какво е лимец :Confus_34:   ( аз до преди 1 година например, не знаех) ,
  -Какъв е лимецът -белен, небелен, къде е расъл, къде е бран :) ,
  - в кой град се намира,
  - работи ли се с куриери,
  - какво е количеството , ( за да си направим сметка дали да  побързаме )  
  - телефон за връзка, скайп, по кое време е удобно да се звъни, ... и т.н.  

Добре е наистина продавачите да поотпускат по-подробна информация  за стоката си и за себе си. Иначе неминуемо ще последва излишна и дълга редица постове , чрез които да се доуточни  това, което е можело  и трябвало ! да се съобщи още в началото.  ( има риск в процеса да му се отще на човек.. )
  В други (по-строги ) форуми такива обяви се изтриват без предупреждение. (Да оставим, че според изискванията на този форум постове само с цел реклама не се допускат! )
Ето, например аз ако имам интерес от този лимец, съм принуден да пиша на продавача. Той ще ми отговори след 3 дни. Аз ще имам доуточняващи въпроси , които той ще отговори след 2 дни... А иначе грабвам телефона и се разбираме за 3 мин. и ако се окаже че стоката му ми е била на път, е можело вече да съм я купил, ако съм минавал покрай  местонахождението й.

 Близко е до ума , че самата обява говори достатъчно за типа търговец - доколко му пука за клиентите и за самото му отношение към нещата по принцип.
Предоставянето на изчерпателна информация за продукта си е своего рода любезност. И се възприема от клиента като едно уважение към него . Освен това го и предразполага!  А на уважението всеки човек инстинктивно отговяря със същото .
А "уважението" на клиента  е понятно - това е покупката на стоката.  ;)
 Дори и да не купи, той може да върне жеста като съобщи на свой познат  ,който да купи..
" Нищо не  ни струва така евтино и не се цени така скъпо както любезността. "
( За съжаление, не мога да дам друг пример за това, какво би било добре да съдържа една обява, освен моята за пъдпъдъчите яйца. :) )
   Това са елементарни маркетингови аксиоми , които обаче, кой знае защо се подценяват . При това - бидейки  в интерес на самия продавач!
 Пак добре , че има кой да ги припомня ..:)

« Последна редакция: 15-07-2011, 12:19:12 от бате Бино »
Активен
Болницата беше прочута със своите готвачи.   :)))
 

Страницата е създадена за 0.079 секунди с 23 запитвания.