Никой не обича задължителните правила . За каквото и да е.., включително и как да си оформи обявата. ( А и кое ли се прави добре когато е по задължение?..
)
Но ако му намигнеш, че тези „правила” са изцяло в негов ФИНАНСОВ интерес – тогава може да се постарае дори повечко, защото вече мотивацията е друга ..
Дами и джентълмени , колкото повече подробности дадете за стоката /продукцията , която продавате – толкова повече се вдига вероятността да я продадете!
И знаете ли най-вече защо ? Не е защото клиентът ще се ориентира по-добре за качествата й , или защото той по принцип ИМА ПРАВОТО на подробна информация за продукта..
Тънкостта е друга: подробното описание на стоката е израз на уважение към клиента! А клиентите знаят как да върнат жеста..
„Повече информация на посоченият телефон” - Това е погрешен за продавача подход! Излиза , че купувачът трябва да се моли за повече информация , а във време на криза именно той , купувачът ! е в привилегированата позиция и изисква ухажване .
Ето пример за слаба обява:
http://forum.zemianazaem.com/index.php?topic=7564.msg67307#msg67307 И два примера за добра обява:
http://forum.zemianazaem.com/index.php?topic=3110.msg43608#msg43608http://forum.zemianazaem.com/index.php?topic=7786.msg69941#msg69941 С едниствената препоръка да се оставя и телефон за връзка. Важно е по 2 причини:
1. В разговор можем да преценим и самият продавач, което ( за мен лично ) е даже по-важно от това да преценявам стоката му .
2. Когато купуваме, много често важи принципът „Мъж искам , СЕГА го искам! „
И ако от трима кандидати „мъже” двамата са си оставили само имейл, а третият – и мобилен номер, дали шансовете им да получат обаждане са равни ?