Нали има съюз на потребителите,май така беше-обади им се да им кажеш на въпросното място какви изделия с изтекътл срок на годност продават.........Нагла история
Хахаха ....сега се сетих за една случка,която ми се случи преди време в една аптека.....Влизам да си взема едни лепенки,такива епилиращи
и учтиво казвам:
-Добър ден,искам 2 големи и една малка от еди кои си лепенки.
Тя съответно ми дава точно обратната комбинация (2 малки+1 голяма)
-Аз ви казах 2 големи и една малка,а не 2 малки и една голяма-кавам.
Поглежда ме така сякаш ме мрази
и с тон нетърпящ възражение ми казва:
-Ами съжалявам.....вече съм издала касова бележка.
-Ами добре тогава-казвам-няма да ги взема!!
-Дайте си личната карта!
Това вече ми идва в повече,освен това бързо кипвам и не успявам да сдържа възмущението си.
-Моля!?!?Я изчезвай!( в смисъл,че не мога да разбера какъв е повода.....все едно е служителка на МВР,а не на аптеката
)
Трябвала и за нещо там да отбележела,във връзка с касовата бележка ,която е издала.
.....Това което ме смайва е отношението на как да ги нарека....служителите?? към клиентите.Ти отиваш и не стига,че си даваш парите за нещо....то се оказва,че не е нещото,което искаш(за което си дошъл да си дадеш парите),или пък не е в срок на годност......но няма значение,ти ТРЯБВА да го вземеш.Как така ще питаш за нещо,те ще ти го покажат/дадат и ти няма да си го вземеш?!?......Ми какво като е с изтекъл срок на годност водородният пероксид-така ще си го ползваш,все ще му намериш приложение